سوزان بویل و علاقه به اجرای دو نفره با ریحانا!!

سوزان بویل دوست دارد با ریحانا کار کند.
خواننده «آرزوی یک رویا دارم» یکی از رقیبان خود را خواننده زیبای پاپ یعنی ریحانا می داند و اعتقاد دارد آن دو در پروژه R&B می توانند با هم کار کنند. البته او مطمئن نیست که این همکاری چطور از آب دربیاید.

https://i0.wp.com/www.seemorgh.com/DesktopModules/iContent2/Files/86319.jpg

 

او می گوید: «من رقابت سختی داشتم. اما شما در بعضی سبک های موسیقی خوب هستید و در بعضی دیگر نه. شاید من و ریحانا بتوانیم با هم کار کنیم،‌ من هم می توانم موهایم را ارغوانی کنم»

 

 

اگرچه این ستاره 49 ساله اسکاتلندی در مقابل پاپ اجرا داشته و دومین آلبومش به نام «موهبت» تبدیل به آلبومی پرفروش شده، اما او هنوز آروز دارد پل مک کارتنی خواننده بیتلز را ملاقات کند.
او به روزنامه «آفتاب» گفته است که: «بیتلز الان هم در هر سو هستند و رکوردهای آنها ادامه دارد. من هم آرزو دارم روزی چنین استعدادی داشته باشم».
من می دانم که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. ولی دوست دارم پل را هم ملاقات کنم. اگر او روزی بخواهد با من اجرای مشترک داشته باشد، من هیچ مشکلی ندارم. بله من همینجا هستم!
هرکسی آرزوی خودش را دارد. ملاقات با پاپ نیز یکی از آن اتفاقات کاملا متفاوت بود که در زندگی یک نفر می افتد. برای من مثل یک سفر معنوی بود.
اما از نظر روحی دیدار با پل هم برای من به همان اندازه خوب است…

نوشته شده در خبرهای داغ هالیوود, دیگر بخش های داغ. برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Leave a Comment »

بیان دیدگاه