عکس های جدید آدام لامبرت در بین مردم لس آنجلس

عکس های جدید آدام لامبرت در بین مردم لس آنجلس

نوشته شده در Adam Lambert. برچسب‌ها: , . 46 Comments »

46 پاسخ to “عکس های جدید آدام لامبرت در بین مردم لس آنجلس”

  1. mona lambert Says:

    jigareeeeeeee juju love

  2. Elnaz Says:

    Fadaye kh0shgelam k qashangtaresh nist.bus adamam

  3. adam Says:

    vay ellahi fadash sham khodayi ro tipesh kasi nayomade khodesham ke dge tak.dar kol:He is owesome

  4. shaghayegh Says:

    وب لاگت باحاله من عاشق همه چیزه آدامم لطفا عکسهای بیشتری بذار مرسییییییییی 🙂

  5. سارا Says:

    عكسهاي بهتري نبود ازين بازيگره امريكايي بزارين ؟به هر حال بد نبود

  6. سارا Says:

    تشكر يادم رفت .خسته نباشين

  7. ايدا Says:

    اين پسر خوشتيپ جون منه ازوقتي هم18سالش بود ميشناختمش عاشق فيلم كاپيتان هوك ش هستم واگر بتونم 2ماه ديگه ميرم پيشش فقط به خاطر صداش وبازي هاش عاشقشم وفقط به خاطر niceبودنش دوسش دارم
    Tankyousomuch

  8. وندیداد Says:

    پسر خشکلیه من گه پسرم دوستش دارم وای به سارا -ایدا -شقایق و………حالااون تو دسترس نیست من در خدمتم

  9. behnam Says:

    خيلي دوسش دارم ولي دوستان ادام لامبرت يه اشكالي داره كه اون يه همجنس بازه .به من ربطي نداره ولي اگه اينجوري نبود بهتر بود .در كل خيلي خشكله يكمم به من شبيه

  10. سارا Says:

    وای من عاشق آدام شدم دوست دارم بغلش کنم خیلی دوست داشتم داداشم شه…….و البته خوشحالم که همجنس بازیو کنار گذاشته

  11. مهرآیین Says:

    من دیوونشم،عاشقشم.می دونید به نظر من اون خوشگلترین پسردنیاست! باید بدونید که اون یه یحودیه،و یحودیهام خیلی خوشگلن.قربونش برم!!

  12. مهرآئین Says:

    من عاشقشم،دیوونشم و…ولی کاش همجنسگرا نبود!

  13. ستاره Says:

    ادام خیلی خیلی هاته .من که دیوونشم اگه دوسش دارین برنامه امریکن ایدول ببینین چون از اونجا معروف شد pmc family روزهای زوج ساعت 8

  14. sima Says:

    چه فرقی میکنه همجنسباز باشه یا نباشه من که در دو حلت دوسش دارم

  15. لیلی Says:

    توبی بی جا می کونی بقلش کونی اون تازه بامن دوست شوده

  16. لیلی Says:

    اما این دورست نیست که هرکی از راه برسه اون بقل ماچ کونه

  17. elena Says:

    vai adam shabihe juju mimune man ke mimiram barash

  18. razeih Says:

    divonasham mimiram barash

  19. امید Says:

    من خیلی شبیه ادام لامبرتم
    اگه قبول ندارین میتونین با من تماس بگیرین تا بهتون ثابت شه که خیلی شبیه آدام هستم
    فقط دخترها تماس بگیرن
    سری بعد که اومدم شمارم رو میدم

  20. عسلی Says:

    خیلی دوسش دارم صداش خیلی خوبه من یکی دیوونش شدم

  21. یاسمن Says:

    همجنسباز کثافت
    اونقدر رو خودش لوازم ارایشی ریخته که میمون شده

  22. sara Says:

    divooneye cheshmasham,ba oon soorat divoone konandash

  23. arefeh Says:

    khonomaie mohtaram chesha darvish adam male khodame jojoe khodame naze khodame dige harfi nabashe

  24. مریم Says:

    دیوونشم کثافت الههی مادرش براش بمیرهد کس خول کله کی……….

  25. SAREH Says:

    مسخره است
    نماد بالا آوردن………

    • محدثه جوجو Says:

      ساره جون تو چی میدونی برو عمو پورنگتو نگاه کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • SAREH Says:

        از یه پسر اسپانیایی سوال کردن چرا با وجود در آمد خوب وامکانات عالی و چهره زیبایی که داری ازدواج نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟
        پسر گفت:وقتی هر روز شیر گاو تازه برام آماده هست بدون اینکه من حتی زحمتی به خودم بدم
        دیگه چرا برم گاو بخرم وکلی به خودم زحمت بدم ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

        تو امثال تو حکایت همون شیر تازه رو دارین…
        البته اگه بفهمی منظورم چیه……..
        خیلی تهوع آوره…..

  26. نیلوفر Says:

    عالیه.واقعا تیپو قیافش حرف نداره.

  27. shakila Says:

    aslan khosham az rikhtesh nemiad ba on chesha gavish hamjens baz

  28. سوگند Says:

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
    من عاششششششششششششششقم
    میمیرم براش
    خدایی خیلی جیگره
    تازه اگرم همجنسبازه به ما چه اون دوس داره اون جوری باشه
    درمورد ارایششم خییییییییییییییییییییییییییییلی باحاله من اصلا واسه همین عاشقشم

  29. نداطلا Says:

    ادام فوق العاده جذاببه عشششششششششششششق نداس

  30. محدثه جوجو Says:

    فقط می تونم بگم دیوووووووونشمممممممممممممممممممم

  31. ناشناس Says:

    kheyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyli jigari adam joOoOoOoOoOoOon

  32. ناشناس Says:

    kheyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyli jiGari aDam joOoOoOoOon

  33. سپیده Says:

    ادام تکه دوست داره همجنسباز باشه؛به خودش مربوطه؛هرکیم ازش بدش میاد غلط میکنه بیاد تو سایتش؛

  34. اکرم Says:

    من دیوونه ی ادام جونم عاشق اهنگ for your entetainment هستم به قول سپیده جون هر کی ازش بدش میاد حق نداره وارد سایتش شه راستی برنامه امریکن ایدلو از شبکه پی ام سی از دست ندین ادام جونم خیلی ناز شده تو اون برنامه

  35. mahsa Says:

    mahshareeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!man ke divonasham,ba akramam movafegham in ahangesh fogholadest>

  36. Amin Says:

    سلام-خدمت دختر خانوم های گل بگم که همتون میدونین آدم گی (همجنس بازه) پس به درده ما پسرا میخوره بیخودی عاشقش نشین-البته یه خبره خوشم بدم آدم گفته میخواد همجنس بازی شو ترک کنه بره سراغ دختر بازی پس عاشقش بمونین- جیگر!!!!!!!!!البته من خودم همجنس باز نیستم ولی آدم یه چیزه دیگست

  37. سارا از شاهين شهر Says:

    واقعا آدام پسره جذابي .صداش هم عاليه

  38. nassim Says:

    asheghetam khoshtip

  39. پری Says:

    منم خیلی دوسش دارم عاشقشممممممممم!!!!بعضی از دخترا راس میگن به ما چه ربطی داره که این پسره همجنس بازه؟؟مهم اینکه خوشگله نازه


بیان دیدگاه