آدام لامبرت و مراسمی برای آلبوم جدیدش Z100

آدام لامبرت و معرفی آلبوم جدیدش بنام «Z100» ، به مردم در میدان مدیسون در نیویورک.
و در این مراسم مهمانانی چون: تیلور سریع ، جان مایر ، میراندا کشا ، کاسگرو ، جاستین بیبر حضور داشتند.

53 پاسخ to “آدام لامبرت و مراسمی برای آلبوم جدیدش Z100”

  1. ساينا Says:

    خيلي خوشكله

  2. انوش Says:

    منم اگه مثل ادام ارایش میکردم شونصد بار بهتر از اون بودم

  3. مهتا Says:

    زیاد قیافه نداره… اما صداش معرکس!!! دوست دارم آدام جون!!

  4. lova Says:

    واقعا خوشگله . هرچند زیاد ارایش کرده ولی هم خودش و هم صداش قشنگند.

  5. پانته ا Says:

    واقعا خییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشگله و با حاله من که عاشقشم

  6. Elnaz Says:

    Ham kh0shgele ham sedash 0keye asheqetam adam.

  7. justin bieber Says:

    ادام خیلی خوشکله ولی ارایش نکنه بهتره I LOVE YOU Adam lambert and justin bieber

  8. لیندا Says:

    دیوانه کننده دوست دارم محکککککککککککککککککککککککککککککم بقلش کنم

  9. nazanin Says:

    tiripesh bishtar be 2khtara mikhore ta pe3ara !! walli khoshmelle eywal khosham umad ! :-*

  10. lovly Says:

    ashegheshaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamm adam duset daram

  11. ستاره Says:

    ادام هم جذابه هم صدای زیبایی داره ولی حیف که گی….

  12. farzaneh Says:

    khobe bad nis ghiyafe nadare vali sedaash khobe

  13. عسلی Says:

    خیلی خوشگله دوست دارم یه بوس از لباش بکنم

  14. mahya Says:

    امید وارم یک روزی ببینمش خیلی دوستش دارم خیلی خیلی خوشکله یه بوس واسه

    adam lambert

  15. SAREH Says:

    مسخر است

  16. ساسان Says:

    عسلی سبک خجالت بکش پدر مادرت میدونن اینقدر بی حیایی مبتزل مزخرف………….
    (:

  17. sara Says:

    kheyli jazabe.vaqean duset daram adam……………..

  18. parvaneh Says:

    adam lambert فوق العاده ای بالاخره میام پیشت دوست دارم عشقم

  19. mahsa Says:

    divuuuuuuuuuuuuunasham

  20. نرگس جووووووون Says:

    عوضی خیلی خشگله.خیلی دوسش دارم.اصلا میخوامش.اگه یه روز از نزدیک دیدمش میرم تو صورتش.عاشق صداشم.ولی حیف که همجنس بازه.اینجوری هم خودشو بدبخت میکنه هم طرفو.عشق منه.

  21. ندا Says:

    عاشق ادام جونم خيلي جيگره افرادي كه ميگن زشته بدسليقه ترين افراد دنياهستم
    Kissme adam

  22. نداخوشگله Says:

    من دوباره اومدم نميتونم ازآدام جون دل بكنم واي خيلي خوشگله ميميرم براش:-*

  23. پریسا Says:

    واقعا که خیلی زشته حتی نمیتونم نگاش کنم نمیدونم چطوره که بعضیا دوسش دارن دنیا و سیاوش خیرابی و جاستین بیبر

  24. مهتاب Says:

    من دیوووووونشم. نازه ولی حیف که ……

  25. مهرو Says:

    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی دوسش دارم

  26. مهرو Says:

    اصلا خودش می دونه این همه طرف دار داره؟

  27. نداخوشگله Says:

    دوست دارم بغلش كنم ببوسمش ولى ميترسم آرايشش پاك شه!
    عاشقشم،ديوونشم،ميميرم براش خوشگل ترين پسر دنياست
    I love you adam

  28. shady Says:

    mimiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam barat adam joooooooooooooonam

  29. shady Says:

    mimiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam barat adam jooooooooooooonam
    kisssssssssssssss u

  30. maryam Says:

    hi adam i am maryam ilove youi line iniran please come in iran my frind maryam

  31. maryam Says:

    سلام آدام حالت چه طور است من تو رو خیلی دوست دارم من مریم هستم من و پسر خاله ام رضا می خواهیم بیایی ایران جوا بمان را بده

  32. Nanas Says:

    خیلی دوسش داشتم یعنی دارم ولی از وقتی فهمیدم گی یه کمی ازش ناامید شدم ولی هنوزم خیلی دوسش دارم I love you so much adam

  33. احسان Says:

    ا , جدا گیه؟دمت گرم برم واسه آدرسش..(شوخی کرده خانمهای محترم به دل نگیرند)ولی واقعا نازه

  34. sadeq Says:

    سلام maryam – منم آدام لامبرت . گفته بودی بیام ایران : حالا اومدم فقط بخاطر تو و اون پسرخالت اومدم .پدر و مادرت رو بپیچون تنها شدی mis بنداز بیام خونتون

    اههههههههه. حالمو بهم زدی

  35. آیدا Says:

    sadeq خوب اومدیا !!! بعضیاتون چقدر ساده این آدام عمرا بیاد ایران … شما فکر میکنین نظراتونو میخونه ؟؟!! واقعا که کم دارین ( البته با عرض پوزش ) D:

  36. هدیه Says:

    چقدر خوشگلهههههههههههههههههه چقدر خوشگلهههههههههههههههههههههه
    وای چقدر خوشگلههههههههههههههههههههههه.

  37. احسان Says:

    آيدا جان بذار بنده خداها خوش باشن.خدا رو چه ديدين كريس دي برگ كه از اين آدام خييييييييييلي سرتره اومد حالا مگه اين كيه نتونه بياد؟؟؟؟؟؟شان پن و خانم كيدمن هم اومدند.

  38. samira Says:

    slm khofin man k asheghe adamam kheili khoshgele vagheani 2oksesh daram

  39. shabnam Says:

    خدایی فکر کن این بیاد ایران!
    تو فرودگاه ترتیبشو میدن ملت!
    یه سری بغلش میکنن میگن نازی
    یه سری چپ چپ نیگا میکنن
    یه سری میریزن سرش میزننش میگن مفسد فی الارض!((:
    ولی من خیلی دوستش دارم!
    مــــــــــــاهه!

  40. نداخوشگله Says:

    احسان جون ماكه بلانسبت خر نيستيم آدام لامبرت مياد براي مامينويسه اونم بافارسي
    راستي اين كه آدام ميشل جون باكشارابطه داره حقيقت داره؟
    Kiss you adam

  41. melodi Says:

    tamome joname asheghesham mimiram barash ba on cheshmash.har ki mige adam zeshte bad salighe tarin adame donyas.faghat heyf ke …………

  42. s2s Says:

    همه چیش باحاله

  43. azin Says:

    hi.how are you?i love you.good by

  44. احسان Says:

    والا ما هم يه چيزهايي شنيديم!!!!!!!!!!!!!!!
    شايد از گي بودن خسته شده.داره يه دوستيه حديدي رو تجربه ميكنه ندا جان.
    توصيه ميكنم كارهاي عماد باقري رو گوش بديد.خواننده وطني خودمون هست و كلا آهنگهاش رو به انگليسي ميخونه.آلبوم back to love اش رو حتما گوش بديد.صداش معركست.خدايي چيزه معركه اي هست.حتما گوش بديد.

  45. نداخوشگله Says:

    Happy Valentia adam
    Kiss you adam

  46. anahita Says:

    سلام من ادام لامبرت رو دوسش دارم ولی یه سوال دارم چجوری میتونیم با هدام لامبرت ارتباط برقرار کنیم ؟

    لطفا به این سوالم جواب بدین متشکرم.

  47. روژین Says:

    خوشکلیش که خیلی خوشکله ولی اگه دست از این خصوصیات زنونش برداره (لاک نزنه .خط چشم نکشه و یه کار بد دیگه) ماه می شه.
    صداشم فوق العادست.ولی خدایی تو امریکن ایدل خیلی جیگر طلا شده بود.ای کاش همیشه همین طوری بود….اخه حیف نیست پسر به این خوشکلی انقدر زن صفت باشه؟؟؟


بیان دیدگاه