آنجلینا جولی با موهایی روشن‌تر از گذشته درحال بستنی خوردن در ونیز ایتالیا

پس از شایعات فراوانی که درمورد اختلاف آنجلینا جولی و برد پیت مطرح شد، حالا این زوج در حال پایان دادن به این شایعات هستند.
آنها به همراه فرزندان‌شان به شهر ونیز ایتالیا رفته‌اند.

آنجی و برد در این سفر بسیار شاد و خوشحال به نظر می‌رسند و هیچ گونه اختلافی نیز با یکدیگر ندارند. آنجلینا بازهم لباسی تیره رنگ به تن کرده و برد نیز بخاطر علاقه همسرش به این رنگ، مدتی است که لباس‌های تیره می‌پوشد!

آنجلینا بخاطر نقش جدیدش در فیلم توریست، موهای خود را کمی روشن‌تر کرده است.
درحال حاضر هیچ شایعه و خبری درمورد جدایی این زوج ثروتمند به گوش نمی‌رسد و پس از شکایت آنها از مجلات و خبرنگاران، کسی جرات پرداختن به شایعات اطراف این دو را ندارد.

3 پاسخ to “آنجلینا جولی با موهایی روشن‌تر از گذشته درحال بستنی خوردن در ونیز ایتالیا”

  1. SAREH Says:

    من عاشق آنجلینا هستم مخصوصا نقشش توی فیلم سالت
    خانم بسیار خوشکل و مهربونیه

  2. تجاوز گر Says:

    منم همین جور با حرف ساره موافقم ساره جون شماره من اینه اگه خواستی زنگ بزن از خودم پسر خوش تیپ شوخ تب به دل نشین0919…………..

  3. SAREH Says:

    واقعا که تجاوز گری…………..
    شوخی کردم


بیان دیدگاه